18.09.2009

okşanası-giller




5 yorum:

mehmetabi dedi ki...

Kedilerin "mır mır" ları yakından izlenirse; sanki "Ya Rahim Ya Rahim" der gibi sanki zikr ettikleri görülür.
Zaten bütün kainat canlı ve cansız tüm mahlukat, bir nevi kendi hallerine mahsus bir şekilde zikr edip Allah'ı anmıyorlar mı?

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu kediler âlem yaratıklar, kendilerini sevdirmesini biliyorlar :)

Kulaklarının arkasını okşadımmı biraz, başlıyorlar mırıldanmaya. Gel de sevme :)

Melek hanım, siz de bri değil iki tane bulmuşsunuz maâşallah :)

Sev sev bitmez ;)

Mehmet bey..

Ben de dün bir video buldum Dailymotion'da. İzlenmeye değer geldi bana, konu köpeklerin ezân esnasında ulumaları ile ilgili.

Hayretler içerisinde kaldım.

Vakit ayırabilirseniz buradan buyrun efendim.

Şu da benzer bir video.

Paylaşmak istedim..

hayatvereninkulu dedi ki...

Kâzım Mızrak
- kedileri pek severim. ama malesef beslemek için mekanım yok.evet ben de yakından şahit'im memlekette ezân okunmaya başladım mı ? ormandan çakallar'ın ulu'malarına.enterasan bişi bi tek ezân okunurken ses çıkarmaları.

mehmetabi dedi ki...

Eyvallah Kazım Bey...
Gerçekten izlenmeye değer;
Çok güzel anlamlı ve ibretlik videolar...
Paylaşımın için teşekkürler...
Melek Hanıma da vesile olduğu için teşekkürler ve selamlar...

Adsız dedi ki...

kolunuzdaki tesbihle o masum yavrucak ne güzel bir kare oluşturmuş öyle.. derinlere daldırdı beni bu kare..1

Blog Widget by LinkWithin